Beoordelingen

BEOORDELINGEN

Onze dealerbeoordeling is gebaseerd op de tevredenheidwaarderingen van onze klanten. Deze informatie wordt door TNS NIPO verzameld in opdracht van Lexus Nederland. De waardering en de commentaren die u hieronder kunt lezen zijn niet door ons aangepast.


Toon beoordeling voor
156 commentaren van in totaal 156 beoordelingen

Service

7

Ad van den Goorbergh (Teteringen) 10/01/2018

De vriendelijkheid van de receptionist daar valt niets op aan te merken en is te vergelijken met die van autobedrijf Bluekens waar ik 23 jaar klant ben geweest. Toch wil ik graag het volgende opmerken. Men zal zonder meer zijn best hebben gedaan. Zou wel fijn zijn als men de volgende keer zijn schoenen over de deur dorpel tilt in plaats van schuift. Ik dacht bij het instappen dat het zand was, bleek het toch een kleine beschadiging te zijn die er absoluut niet zat. Jammer, heb deze zelf met Volvo bumper poets voor 90% weg gepoetst. Wat mij verders opviel was de er op de opdrachtenlijst veel (onzinnige) kreten staan waar ik vraagtekens bij plaats omtrent de betekenis ervan? Asbak leegmaken, olievuldop plaatsen en meer van dit soort onzinnige taken is naar mijn mening echt bezopen. Jammer dat er geen ruitenvloeistof is bijgevuld wat wel op de lijst staat aangevinkt. Na ruim 23 cm (duimstok meting) kwam ik geen druppel tegen. Ik ga er vanuit dat er mensen staan die hun vak kennen want ik weet zeker dat ze bij het lezen hiervan hun bedenkingen plaatsen en een foutje kan iedereen weleens maken. Tot slot vind ik de prijs fors voor een kleine beurt gezien de effectieve werkzaamheden. Zou fijn zijn bij het volgende onderhoud in de werkplaats aanwezig te mogen zijn. Is dat bij autobedrijf van Dorst ook mogelijk? Toch overweeg ik de volgende keer een beroep te doen op de vestiging in Oosterhout. Jammer dat er niet is terug gebeld om deze opmerkingen te onderbouwen.Verders heb ik geen opmerkingen want het is een fijne auto wat ook zeker gezegd mag worden.

Service

9

Dion Maijvis (Tilburg ) 10/01/2018

Alles in orde

Service

8

J.l Verhulst (Wemeldinge ) 10/01/2018

Goede en nette behandeling en vakmensen in de werkplaats.

Service

9

S Toonen (Middelburg ) 10/01/2018

Uitstekende service, prettige benadering door alle werknemers. Enige punt van kritiek was het feit dat mijn online afspraak waarvan ik een bevestiging per e-mail ontving, bij de dealer niet bleek te zijn doorgekomen waardoor een kleine beurt twee keer zo lang duurde vanwege te weinig capaciteit. Wel heb ik waardering voor het feit dat de beurt toch kon worden uitgevoerd.

Service

9

Anoniem 03/01/2018

Ik kom er al jaren en wordt nagenoeg altijd correct geholpen.

Service

9

Henk Moes (Alkmaar) 03/01/2018

Vanaf het eerste moment dat ik contact heb gehad met Lexus Breda heb ik het gevoel dat je serieus genomen wordt. Geen onduidelijkheden of omwegen.

Service

9

Anoniem 28/12/2017

zeer gastvrij, prima service, vriendelijk en de klant staat centraal, niet de auto

Service

10

Dhr. Jack Brouwer (Breda) 27/12/2017

Lexus rijders zijn mensen die verwende auto rijders zijn en kunne genieten van het rijden, maar dat doe ze omdat de wagen 100% in order is vanwege het feit dat de onderhoud beurten perfect worden uitgevoerd en met de benodigde aandacht vandaar.

Service

9

Wil Huizinga (Ouddorp) 27/12/2017

De mensen van de receptie zijn vriendelijk, klantvriendelijk en hebben humor. Vragen naar gebruik van Lexus en ervaring met de auto. Vervangende auto stond klaar. Zij gaven keurig aan hoelang het onderhoud aan de auto zal duren.

Service

9

Anoniem 21/12/2017

Gewoon alles altijd perfect geregeld.

Toon meer